utorok 15. júla 2014

Nohami pevne na zemi, alebo pod ňou

Verila som že môj život je perfektný, že nemá chýb. Bohužiaľ po najjasnejšom slnku prichádza najsilnejšia búrka, ktorá ma zmietla späť na zem. A tak som si uvedomila pravdu.


Každé ráno tá istá kefka , každé prázdninové ráno po zobudení ten hnusný pocit, každé školské ráno ten istý zhon , každý deň takmer tí istí ľudia...Potom prichádzajú problémy , a keď konečne sú vyriešené prídu ďalšie..Tá istá kultúra , to isté mesto , v ňom stále rovnaký ľudia...Takto vzniká rutina. Minulé leto som si namýšľala , aká som v lete zaneprázdnená , ako každý deň chodím von , ako je úžasne, no neuvedomovala som si základ. Každý deň čo som bola vonka to bolo to isté mesto,samozrejme že som navštevovala aj iné mestá , tie isté ulice , rutinné a nudné rozhovory .  Vtedy som si to neuvedomovala , ale teraz si to uvedomujem. Jasné , mám nudný život , niektorí majú party hard life , ale neradujte sa .Aj to keď to budete robiť často skĺzne k rutinne. Ako spôsobiť , aby som obmenila môj život ? Aby znovu neskĺzol k stereotypu.Napadlo ma presťahovať sa ale to asi nepôjde .
Dopadnúť späť na zem je trošku ťahšie , pretože konečne vidíš veci také aké sú a preto ich asi nenávidíš.
Ale samozrejme späť k úvodu, po najsilnejšej búrke vídi slniečko , a vidíme aj dúhu..Takže dúfam že sa v mojich (ne)istotách prejaví kus zmeny , menšia obmena , a to bude moja dúha a slnko :) No aj to prináša život , v nudnom a malom mestečku .
     

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára