utorok 22. júla 2014

Keď padá dážď ..


Keď prší, mám chuť vybehnúť von ,bezcieľne bežať a nezastaviť sa ...



                   Ospravedlňujem sa za GIF , ale je z mojej tvorby takže to aj tak vyzerá   

Pre niekoho upršané počasie znamená zničený deň , u iného depresiu  , ale nájdu sa aj takí čo im dážď prináša druh istého upokojenia ako napríklad u mňa. Ten pocit keď si sadneš ku oknu , s horúcim čajom  , a sleduješ ten pokoj ktorý vládne vonku.Vtedy zabúdam na všetky trápenia , všetko ťažko čo v sebe držím , ako by to spolu s tým dažďom zo mňa spadlo.No spolu s tým uvoľnením príde pocit akoby sa niečo malo stať , niečo zvláštne . Každopádne milujem dážď .Čím to len môže byť ?

Ako to že dážď má nejaké čaro? Veď je to len kopa mračien a spŕška vody.Keď idem po daždi nevyvoláva  vo mne len hnev , že vlasy mi zas budú divne stáť a budem celá mokrá, ale aj pocit oslobodenia , ako by dážď zo mňa zmyl všetko zlé čo sa stalo .Mám chuť všetko odhodiť a bežať do neznáma, a nevrátiť . Ale nakoniec na moje plány vznikajú návalom šťastia v rýchlosti zabudnem a idem domov kde sa dám do čistého a vypijem čaj . Nakoniec i to má svoje čaro , pozorovať ako po skle stekajú kvapky dažďa, a popritom piť horúci čaj.

A u vás  aké pocity vyvoláva dážď ?
             
                          

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára