nedeľa 14. decembra 2014

Winter is here

Obrázok z mojej tvorby

Prichádza zima , teda lepšie povedané moje najmenej obľúbené obdobie z roku.Avšak december milujem , je presýtený krásnou vianočnou náladou , a výzdobou.O Vianociach sa chystám napísať na Vianoce článok .Po Vianociach mi je smutno že to krásne obdobie skončilo.Potom mi už všetko príde také mrazivé a smutné.
No sú tu veci ktoré milujem. Vždy keď prídem premrznutá z vonku , sa zababuším do deky, mama mi urobí teplý čaj a večeru.Na túto prvú zimnú radosť mám v srdci mäkkučké miesto.Všetko sa mi zdá útulné a teplučké .Úplne milujem ten pocit tepla, pohľad vonku keď hnusne sneží  a ja som v teple domova.Šťastná som aj z lyžovania a snowboardovania . Okrem toho som aj šťastná z môjho psíčka , ktorý je taký nadšený zo snehu... 
Ach , tak veľmi milujem prvý mesiac zimy .

A takisto ju milujem kvôli Mikulášovi 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára