streda 30. júla 2014

Klamstvá ktoré pretrvajú


Obrázok , ako vždy z mojej tvorby (je tam chyba,namiesto us má byť you)

Všade kde sa pozrieme vidíme len klamstvo.Je to smutné ako sa život niektorých ľudí zakladá na klamstvách, zvyčajne len klamú a pravda im nič nehovorí.Majú vôbec svedomie ? A ak hej , nebolí ich ?
Samozrejme že aj ja veľa klamem , a pri bežných klamstvách ako : ,,áno mami poriadila som." , popritom okolo mňa je bordel .No to sú klamstvá ktoré sa dajú prekusnúť , a verte mi , je to pre moje dobro.Dajú sa odpustiť.sorry iné ma nenapadlo, ale je toho viac.
Ale potom sú tu klamstvá, ktoré sa odpustiť nedajú, ktoré vás donútia uveriť že ste perfektná ,že nie je na svete nič čo by vás prekonalo a potom sa dozvieme že všetko čomu sme verili je klamstvo.Veci ktoré nás donútili si to myslieť zahodiť do koša a na ľudí ktorí nám tu predstavu vnucovali zabudnúť. Teraz ich to možno nebolí , no s odstupom času sa ich dozrievanie stane trestom , lebo spolu stým si začnú uvedomovať čo spravili. Na tie najhoršie spomienky sa nezabúda , takisto ako najhlbšie rany nezmiznú , a zmenia sa na jazvu.
Všetci sme raz povedali klamstvo ktoré niekomu ublížilo , alebo raz povieme.Bohužiaľ to klamstvo slzami nezmizne , iba sa rana po ňom prehĺbi .Zostane s nami ako pripomienka toho ako sme sa zachovali v podobe jazvy (pomyselnej) . Čím viac sa jej budeme chcieť zbaviť tým horšie to bude. 
Musíme sa s tým naučiť žiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára